Prova på
Logga in
English
Produkter
Produktöversikt
MEDIUM Business
LARGE Enterprise
SMALL Business
Vår tjänst
Om tjänsten
Så fungerar det
Musik som konkurrensfaktor
Musikspelare
Display funktion
Licens-fri musik (InLicense)
Gymmusik lösning (InTraining)
Om bakgrundsmusik
Om upphovsrätten
FAQ
Om musiken
Referenser
Om oss
Om MusicPartner
Nyheter
Blogg
Lediga jobb
Kontakt
Ska man spela musik i sin mässmonter? En befogad fråga då intrycken är många för mässbesökaren under dagen. Rätt använd förstärker musiken lugnet som gör att kunderna kan fokuera på sortiment och order. Snö of Sweden satsade på musik och vann priset som bästa monter under Formex 2009.
Rätt musik med medveten timing hjälpe oss till att skapa en känsla för vad konceptet SNÖ of Sweden står för och förstärkte kundernas intryck av vårens nya kollektion
Linda Andersson, Marknadskoordinator på Snö of Sweden
Referenser
Diös
Elite Hotels - Växjö
Griffin Steakhouse
Helmia Bil - Karlstad
Löfbergs
Nöjesfabriken
O´Learys
SATS
Selma Spa+
Snö of Sweden
Spenst
Sturebadet
Team Sportia
TeliaSonera
VRG