Danny 

Vi väljer musik som fungerar på riktigt!

Prova På Läs mer

 

Så fungerar det

Att hitta musik är ingen konst, men att sätta samman låtar som passar för din bransch eller ditt varumärke är svårt och framförallt tidskrävande! Läs mer om hur anpassad bakgrundsmusik till företag fungerar!

Läs mer

Musik som konkurrensfaktor

Musik är ett starkt verktyg för att skapa känslor. Hur kan du använda musik för att stärka din position på marknaden? Vi har några förslag som ger effekt till ett överkomligt pris.

Läs mer

microphone

MusicPartner InLicense

MusicPartner InLicence är en STIM,- och SAMI-fri musikkanal med osignerade artister för en mindre kostnad. Extra förmånligt för dig med stora ytor t.ex bilhall, butik eller mässhall. 

Läs mer

MusicPartner InTraining

MusicPartner InTraining är en musiklösning för gym och träningscenter.

Läs mer

Visa vad du spelar för dina kunder

Inspirera kunder och besökare genom att visa vilken musik som spelas just nu!

Läs mer

Display_musicpartner

Vi stöttar artister och låtskrivare!

Med en musiktjänst från Musicpartner spelar du laglig musik och bidrar till att utveckla musikbranschen! Läs mer om upphovsrätt.

Läs mer

John Legend

Vad är bakgrundsmusik?

Vad är bakgrundsmusik egentligen? Musik i bakgrunden är det enkla svaret, men riktigt så enkelt är det inte tycker vi. Få svaret här!

Läs mer

Referens Snö of Sweden 
Ska man spela musik i sin mässmonter? En befogad fråga då intrycken är många för mässbesökaren under dagen. Rätt använd förstärker musiken lugnet som gör att kunderna kan fokuera på sortiment och order. Snö of Sweden satsade på musik och vann priset som bästa monter under Formex 2009.
Referens Snö of Sweden Linda Andersson
Rätt musik med medveten timing hjälpe oss till att skapa en känsla för vad konceptet SNÖ of Sweden står för och förstärkte kundernas intryck av vårens nya kollektion
Linda Andersson, Marknadskoordinator på Snö of Sweden
Referens Snö of Sweden 
Ska man spela musik i sin mässmonter? En befogad fråga då intrycken är många för mässbesökaren under dagen. Rätt använd förstärker musiken lugnet som gör att kunderna kan fokuera på sortiment och order. Snö of Sweden satsade på musik och vann priset som bästa monter under Formex 2009.
Referens Snö of Sweden Linda Andersson
Rätt musik med medveten timing hjälpe oss till att skapa en känsla för vad konceptet SNÖ of Sweden står för och förstärkte kundernas intryck av vårens nya kollektion
Linda Andersson, Marknadskoordinator på Snö of Sweden