Under de senaste åren har Volvo satsat stort på sina reklamfilmer i serien "Made By Sweden". När Volvo XC60 lanserades stod Swedish House Mafia för musiken. En känslofull version av "Leave The World Behind" med sångerskan Lune fångade den skandinaviska känslan och naturen på ett magiskt sätt. En perfekt kombination i samband med att Swedish House Mafia var på sin absoluta topp. När Volvo XC70 lanserades var det Zlatan´s tur att vara frontfigur och en elektronisk version av "Du Gamla Du Fria" skapade samma magi med vinterklimat, isvak och en brasa i vildmarken. För att hålla liv i konceptet släpptes en reklamfilm i vintras med Amanda Bergman's låt "Vintersaga". Musiken känns fortfarande som en skön kombination av trendigt elektronisk och skandinavisk och lyckas på de 4 minuterna som varje film har varit skapa den rätta känslan av att Volvo är en bil man vil ha om man bor i Skandinavien. Nu är det snart dags för lanseringen av lyxbilen Volvo XC90 och för att maxa ut reklamen har man denna gång vänt sig till Avicii i hopp om att få till den bästa reklamfilmen hittills. Låten heter "Feeling Good" och skrevs ursprungligen till musikalen "The Roar Of The Greasepaint" 1965. Låten har framförts av många artister som Sammy Davis Jr, Nina Simone, Michael Bublè, Adam Lambert och Ane Brun i många underbara tolkningar. Att försöka anpassa Avicii's sound till en jazzlåt som inte bygger på samma taktart som klubbmusiken kanske inte var det optimala. Produktionen är tråkig och kraftlös och skapar inte den magi man lyckats få fram i tidigare reklamfilmer. Man får väl hoppas att den inte avspeglar kraften i den nya Volvo XC90.